sobota 8. října 2011

Oranžová, kam se podíváš...



A ještě trochu oranžové...


Pěknou, veselou sobotu :-)

7 komentářů:

  1. To mi padla brada dolů, to je vaše sklizeň klárko?! Ta fotka s Mařenkou je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. :-))) Heli, my nemáme dýňovou farmu! Tohle sklidili kousek od nás, v Bykoši ;-)
    http://www.pumpkins.cz/index.php?page=home

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, to je krása....a probudilo to ve mě (podzimní) chutě...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná sklizeň! Nám se letos dýňově nevedlo, sázela jsem pozdě, a i když dýničky nasazovaly, vždycky přišlo chladno nebo jiná pohroma, a zašly. Tak aspoň dvě, mňam mňam :).
    Pěknou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko já jsem se tu zase přišla kochat těmi oranžovými "sluníčky" no co víš, jeden nikdy neví, třeba někde v praze na dvorku? :-***

    OdpovědětVymazat