čtvrtek 3. listopadu 2011

Svačinky.





























































































































            Svačíme s and..., s jeve a s kočičkou od mi.

11 komentářů:

  1. Ah♥oj holčičky, posílám pusy obry a ko.čočka se má a chvilku si u vás posedím, rozhodnuta, že k večeru upeču bábovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Mi, jen si kousek u nás nabídni... ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee a ta nádherná bábovková forma ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je svačinka, hned bych taky přisedla...
    Tuhle formu mám taky, ale hlídá sušené kytky :); peče se v ní dobře?
    M

    OdpovědětVymazat
  5. Bábovkovou formu jsem si vyprosila od maminky, ta si jí předtím vyprosila od svojí maminky... :-) Peče se v ní výborně! Mám ráda tu tíhu v rukách, když ji vyndavám z trouby...

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky. Bábovku bych si dala hned.

    OdpovědětVymazat
  7. pořád si říkám, kdo si nazve blog Pondělí?? a tak nakouknu a... přijdu zas, krásný fotky, blog chce dobrej foťák, pořád se to snažím doma vysvětlit:)) a taky ta snovost.., hmm, zdraví Olča

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem tady pořád (rohatec, svatoušek ;o*)

    OdpovědětVymazat
  9. Did you made the dish, I mean the drawings of the house and the trees on it ? I really love it !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The dish is made by my friend Andrea Tachezy, I love her work very much. Have a look at her beautiful blog: http://www.andrea-tachezy.com/

      Vymazat