pondělí 23. února 2015

Pokusy domácí V

Tajné písmo

papír
štětec
citrón
sklenička
svíčka
zápalky
STÁLÁ A BDĚLÁ PŘÍTOMNOST DOSPĚLÉ OSOBY



     Vymačkanou citrónovou šťávou napíšeme/nakreslíme neviditelný vzkaz. 


     Nad plamenem svíčky se písmo opět vyjeví... 

     Buďte stále připraveni hasit! Pohotově!
     Blízkost dřezu s tekoucí studenou vodou se hodí. 
     Nám to shořelo dvakrát :-/


     Trochu bezpečnější svíčka pro Františku.




     Děti to bavilo moc.
     Napínavý to bylo. 
     To hašení byla vlastně docela legrace...
     A já si říkám, že aspoň děti vidí, co oheň umí a jak rychle to umí.
     Toť vše. Prozatím.
     Vaše Pondělí

7 komentářů:

  1. Chci k vám do kurzu.

    Kašlu na NG.
    Kašlu na FAMU.

    Oblékám azbestové šaty a hlásím se ... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem netušila, co umí citronová šťáva ;) Super nápad!

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý pokus. Máte moc hezké nápady, fotky i celý blog.
    Jen mi to nedá...prozradíte odkud je ten lis na citrony?
    Dlouho podobný sháním a nikde nic. Děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :-) Lis na citrony je zn. Orion, dostala jsem ho od maminky - je kupovaný v kamenném obchodě té značky, na internetu jsem ho už ale nenašla (jen podobný skleněný).

      Vymazat