úterý 24. února 2015

Ty dvě.



     ♥♥

6 komentářů:

  1. To je krasna latka ,holky jsou velke kamaradky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotila jsem holky pro babičku - v nových šatech, které od ní dostaly, aby babička viděla, jak jim sluší. Řekla jsem jim, ať zůstanou chvilku v klidu stát, že si je vyfotím. A až pak jsem si všimla, jak se chytly za ruce... No, přiznávám, tohle si sem dávám hlavně kvůli sobě. Asi jako každou mámu, takovéhle drobnosti mě dojímají. :-)

      Vymazat
  2. Nedá mi to a musím vám milá Markétko něco napsat. Příspěvky k blogům moc nepíši. Vám jsem se rozhodla napsat, protože mě váš blog opravdu obohacuje. Sleduji Váš něžný blog již delší dobu. Moc se mi líbí jak citlivě pracujete se svými dětmi. Já jsem měla také takové 2 treperendy - dvojčata ( včetně té klapičky na oku u jedné z nich). K tomu o rok staršího syna. Uteklo to tak rychle už jsou z domova - dospělí. Také jsme si spolu rádi tvořili. Stýská se mi. :-) Chci vás pochválit jak citlivě a moudře pracujete s vašimi dětmi a tiše závidím. Máte určitě krásné vztahy. Kéž by takových bylo víc. Přeji vám všem hodně radostí a lásky. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano, moc děkuju. Mám radost, že sem někdo chodí rád. Doufám, že jednou, až budou holčičky velké a já se otočím zpátky, budu taky ráda vzpomínat, jako Vy. Vidím, jak to všechno strašně utíká, a snažím se, abychom si ten čas spolu co nejlíp užili... Mějte se krásně. A jenom - jsem Klára - i když Markétka je taky hezký. :-)

      Vymazat
    2. Krásný den Klárko, moc se omlouvám za to zkomolené jméno. Ani nevím, jak jsem k němu přišla :-) a přeji Vám všem vše dobré :--)))

      Vymazat
    3. Ale to se nic neděje. :-) A děkuju, Vám taky tak...

      Vymazat