pondělí 7. listopadu 2016

Během chvíle...

tolik různých pocitů.













     Volnost, úzkost, naděje, smutek, bezpečí...
     Tady a teď.

11 komentářů:

  1. Kláro, můžu se zeptat, učíte holky doma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Gabrielo. Ne, neučím. Holky chodí do místní základní školy, já na plný úvazek pracuju. Tohle jsou víkendové fotky z chalupy mých rodičů, kam často jezdíme, protože to tam všichni milujeme.

      Vymazat
    2. Teda tak to fakt smekam, jak to vsechno stíháte. Výletů jak zrníček v makovici!!! Mějte pěkné časy dál. g

      Vymazat
  2. Já z toho mám jen jediný pocit. Takový svobodný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kláro, všechny tvé fotografie jsou o pocitech. Ty máš vskutku dar vidění. Proto to mám tady moc ráda. A už dlouho tu nebyl děda s fajfkou. Když s vnukem čteme Johana, vždy se mi ta fotka vybaví:-)

    OdpovědětVymazat