pondělí 28. listopadu 2016

Celník Henri Rousseau










     Celník Rousseau: Malířův ztracený ráj
     Národní galerie v Praze, Palác Kinských
     15. září 2016 - 15. ledna 2017
   

8 komentářů:

  1. Take se tam chystame. Jen nevim, kdy tam jit. Libilo se to holkam? Byli jste na nejake dilnicce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme o víkendu - dost lidí, ale většinou cizinci, takže předpokládám, že to nebude o moc jiné ve všední den. Holkám se to líbilo - ale chce to komentář, já jim k obrazům vždycky vykládám, upozorňuju na zajímavé detaily, srovnáváme, hledáme, představujeme si... Zrovna tahle výstava je ale podle mě hodně šikovně uspořádaná tak, aby to bylo zajímavý. A navíc je to styl, který je, myslím, dost přístupný. Je k tomu doprovodný výtvarný ateliér, volně přístupný pořád. Já bych tu výstavu doporučila. :-)

      Vymazat
    2. Klárko, tak jsem tam dnes byla 3+1 a bylo to moc fajn. Výstavou jsme tedy na můj vkus proletěli, ale stálo to za to. pro děti i pro mne. Výstava byl krásná, hlavně ta možnost srovnání s jinými díly té nebo ozdějiší doby.

      Vymazat
    3. Tak to je príma! Já si myslím, že to stojí za to... :-)

      Vymazat
  2. Uffff, jedu do Prahy devátého! Ještě ho stihnu. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  3. I missed this Expo in Paris...maybe I should come to Prag...how long is it shown there? Many greetings, Taija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, Taija. The exhibition is taking place until 15 of January. Here you are with more information in English:
      http://www.ngprague.cz/en/exposition-detail/henri-rousseau/
      Greetings! Klára

      Vymazat
    2. Thank you, Klara! Thats not so long anymore...but there are good trains to Praha from Munich ;-). I´ll see...Wish you a very nice advent!Taija

      Vymazat