úterý 12. září 2017

Mívám buď...

čtecí období, nebo vyšívací období.
Obojí najednou nestíhám.
Tohle léto bylo spíš čtecí.
I když času na (moje) knížky taky nebylo zrovna moc.
Večerní čtení dětem se přes prázdniny často protáhlo až k desáté hodině. Máme to rádi...


     Ale už mě svrbí ruce. (Tak jsem se přihlásila na večerní výtvarku.)

9 komentářů:

  1. Mala som pri prvých dvoch deťoch kurz grafiky, pri druhých dvoch drotárstvo.
    Aj tak som najviac tvorila pre nich a s nimi:-).
    Tiež ma svrbia ruky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přihlásila jsem se do výtvarného kurzu ke stejné paní lektorce, ke které chodí holky už několik let. Chci držet krok. :-) První lekci jsme měli základy perspektivy...

      Vymazat
  2. Moje oblíbené hromádky knih u tebe :) Moc děkuji za tipy Klárko, mám zrovna taky čtecí období :)

    OdpovědětVymazat
  3. Elenu Ferrante jsem objevila díky tobě, teď stojím v řadě rezervací v knihovně na druhý díl. :-) Kdyby se ti hromádka rychle úžila, doporučuji Dějiny světla od Jana Němce - nečetla jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že četla. Tak nic. Až budu mít příště zase nějaký "tip", tak se nejdřív podívám, zad už jsi o něm nepsala. ;-)

      Vymazat
    2. Dějiny světla jsem četla, skvělý. Dokonce jsem je tu měla. ;-)
      http://pondeli-pondeli.blogspot.cz/2014/04/dejiny-svetla.html
      Já teď netrpělivě očekávám 3. díl Geniální přítelkyně - měl by vyjít v češtině v říjnu. První dva díly jsem zapůjčila mamince a následně jejímu "čtenářskému kroužku".
      A hromádku už mám založenou novou... :-)

      Vymazat
    3. Zuzko, ne ne, až budeš mít nějaký tip, sem s ním. Budu ráda! Přece si nemůžeš pamatovat, co kdo četl... :-)

      Vymazat
  4. Na Do tmy a Ke dnu se taky chystám. Když je vidím u Tebe na hromádce-hned víc se těším...

    OdpovědětVymazat